reklama

Shooty strelil mimo (Ale mieril dobre)

Našu čarovnú krajinku čakajú ďalšie voľby. Europoslanci sú už vysmiati, teraz sú na rade poslanci a predsedovia žúp. Nemám obavy o volebnú účasť, viac ako 20 percent to nebude. Kto teda vo voľbách na Slovensku rozhodne ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)
Z dnešného SME
Z dnešného SME (zdroj: SHOOTY)

Volím pravidelne, myslím že je to moja povinnosť. Nie vždy som volil dobre ... a priznám sa, raz som nevolil - to vtedy, keď sme si v druhom kole vyberali medzi Gašparovičom a Mečiarom. Môj žalúdok zvíťazil nad pocitom zodpovednosti a zostal som doma, len som sa prizeral, čo sa to deje. Odvtedy som pripravený takmer na všetko. Je mi jasné, že znechutenie, apatia a nedôvera sú pocity, ktoré bránia rozmýšľajúcim spoluobčanom zabíjať čas pobehovaním po volebných miestnostiach a tí menej rozmýšlajúci, tým je to jedno, alebo čakajú, kto im čo ponúkne. Taká žehlička, mikrovlnka, 5 euro cash priamo do vrecka bez pokladničného bloku dokážu divy ..... holt, ponuka býva pestrá.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pokiaľ v sebe nenájdeme silu presviedčať rodičov a starých rodičov, pokiaľ nezaujmeme mladých, budeme sa musieť len prizerať, rozhodovať bude niekto iný. Nestrácam dôveru v to, že sa to raz podarí - čas je na našej strane. A Shootymu priateľsky a úprimne odporúčam zmeniť text svojho príspevku. Na stolík by sa viac hodilo: „ Stále tie isté strany, stabilne a pre seba - dvadsať rokov hore-dole“. A fešák v obleku by mohol skúsiť: „Už sa mám dobre, hádam mi to teraz nepokazíte !“

Inak je to všetko ok, veď keď to teraz nevyjde - budú ďalšie pokusy. Len sa musíme prestať neustále presviedčať o tom, že to nemá žiadnu cenu. Treba niečo robiť, treba makať .... a oni si ten gól možno dajú nakoniec sami. Ťažko rátať s výhrou, keď ani nevybehneme na ihrisko.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Shooty, pozdravujem.

Patrik Juríček

Patrik Juríček

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám dve deti, stromy som už tiež zasadil a dom zatiaľ stavať nemienim - presne ako bosý šuster. Tak mi teraz zostane trochu času na to, aby som nielen čítal, ale aj písal. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu